@rateknot7
Profile
Registered: 1 year, 7 months ago
XSEO بهترین روش های لینک سازی خارجی 32 سئو خارجی "off page seo" تازه ترین تکنیک های لینک سازی 2020 راش وب از این طریق گوگل میزان اعتبار شما را در دنیای وب بررسی می کند و جایگاه های شما را بهبود می بخشد. از طرفی دیگر، لینک نوفالو برعکس لینک فالو است و از آن اعتباری به صفحه سایت شما منتقل نمیشود. در واقع این تگ مانع از دنبال کردن محتوای لینک شما توسط موتورهای جستجو میشود. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسبترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم میرساند. در صورتی که مقالههای شما با کیفیت و مورد اعتماد باشند، خیلی از وب سایتهای دیگر مقاله شما را در قالب لینک خارجی به کاربرات خود معرفی میکنند. علاوه بر این اگر منابعی برای مدیریت صفحات زیاد در شبکه های اجتماعی ندارید، در نهایت باعث می شود که به اعتبار شما صدمه وارد شود. اگر می خواهید بک لینک های رقبا خود را دریافت کنید، میتوانید از یک روش ساخت پیوند مانند Skyscraper Technique استفاده می کنید. ابزارهایی چون کنسول جستوجوی گوگل، از مواردی هستند که برای نظارت بر روی لینک سازی خارجی و نحوه کارکرد بک لینک مورد استفاده قرار میگیرند. در نتیجه، Search Console به عنوان یک منبع ارزشمند برای درک و بهینه سازی بک لینک پروفایل شما عمل می کند. با بینش ها و ابزارهای آن، می توانید تلاش های سئوی کلاه سفید خود را افزایش دهید، اعتبار ایجاد کنید و نتایج وب سایت خود را در نتایج موتور های جستجو بهبود بخشید. خرید لینک ممکن است راهی سریع و آسان برای افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو به نظر برسد، اما معایب قابل توجهی دارد که می تواند اثرات منفی طولانی مدت داشته باشد. هنگامی که لینک بازگشتی خریداری می کنید، اساساً سعی می کنید با افزایش مصنوعی تعداد لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند، الگوریتم های موتورهای جستجو را دستکاری کنید. اگر در حال ساخت و استفاده از یک سایت باشید، حتماً نام لینک سازی داخلی را بهعنوان یک مهارت برای... اکنون بیش از هر زمان دیگری تعداد بیشماری از شرکت ها در حال خرید بک لینک و رپرتاژ هستند. همانطور که هزینه خرید بک لینک معتبر افزایش می یابد، تعداد شرکت هایی که خرید می کنند نیز افزایش می یابد. تجربه کاربری خوب در کنار سئوی قدرتمند می تواند تضمینی برای موفقیت کسب و کار شما باشد ولی این دو همیشه با هم همراه نیستند و در مواردی رو در روی هم قرار می گیرند. 2 تا از بهترین مراجع در خصوص شناسایی بک لینک های سایتتان و یا سایت های رغیب، وبسایت های MOZ و Ahrefs می باشند که بر اساس شاخص هایی که دارند سایت شما را مورد ارزیابی قرار میدهند. برای بررسی عملکرد سایت خود در تلفن همراه می توانید از ابزار Mobile Test Friendly که توسط گوگل معرفی شده است استفاده نمایید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه لینکهای خارجی ارزش یکسانی ندارند. موتورهای جستجو برای لینکهای وبسایتهای باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینکهای وبسایتهای بیکیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند. خزنده های گوگل به بررسی لینک های خارجی شما نیز می پردازند و بر اساس آن ها تصمیم می گیرند که شما را در کدام صفحه موتورهای جستجوگر قرار دهند. شاید با سئو داخلی پله های موفقیت را یکی یکی بخواهید بالا بیایید، اما ضربه آخر را سئو آف پیج می زند. سئوی آف پیج در میدان رقابت برگ برنده شما است و جایگاه واقعی سایت شما را تعیین می کند. بنابراین، آنچه شما نیاز دارین، ابزار خوبی برای آشکار کردن این فرصتها است. برای مثال میتونین به طلا فکر کنین، معدن کارانی که بهترین بیلها رو دارن و بهترین بیلها رو برای یافتن طلا مورد استفاده قرار میدن. در ادامه در مورد ابزار برای back link و SEO strategy بیشتر با هم صحبت خواهیم کرد. ابتدا بیاین برخی از نکاتی که در SEO میتوان از اونها استفاده کرد، با هم مرور کنیم. بررسی بک لینک های موجود در یک صفحه، یکی از مسیرهای اصلی گوگل برای یافتن و ایندکس کردن صفحات جدید در اینترنت است. علاوه بر این تعداد و کیفیت بک لینک ها بر رتبه بندی نتایج گوگل تاثیر مستقیم دارد. یکی از دلایل این تاثیرگذاری ساخت بک لینک رایگان برای صفحات داخلی سایت است. سئو خارجی به معنی پیوند دادن سایت های ارزشمند و معتبر دیگر به سایت شما و هدایت کاربران از سایت های دیگر به صفحات هدف سایت شما میباشد. در این مقاله جدیدترین تکنیک سئو خارجی بر اساس منابع خارجی توضیح دادهشده تا در کمتر از ۶ ماه سایت تان را به صفحات اول گوگل برسانید. سعی کنید برای آن که سئو خارجی روی سایت شما تاثیرگذار باشد از سایت های مختلف به صفحات متعدد از سایت تان لینک دهی داشته باشید. آنچه در اینجا مهمتر است تولید محتوای متنی، ویدیویی و… جالب و جذاب است تا افراد بیشتری را نسبت به شما و محصولات و خدمات شما کنجکاو کند. قابلیت یافته شدن آسان به شما کمک می کند تا در بلند مدت حضور آنلاین و شهرت زیادی کسب کنید. لینک بیلدینگ فقط می تواند شما را تا یک جایی پیش ببرد و اگر می خواهید لینک های دریافتی تان رتبه شما را در SERP ها افزایش دهد، باید این لینک ها از سایت های معتبر و مرتبط باشند. تغییرات در رتبهبندی موتورهای جستجو ممکن است به طور مداوم و در بازههای زمانی مختلف اتفاق بیفتد. این تغییرات میتوانند تأثیر مستقیمی بر رتبهبندی وبسایت شما داشته باشند. برای اینکه لینک سازی موثرتری داشته باشید، باید محتواهای مهم را مشخص کنید. منظور از محتواهای مهم، همان محتوای سنگ بنا (Cornerstone Content) میباشد. حالا شاید سوال کنید که تعیین کردن محتواهای مهم یا سنگ بنا چه سودی دارد؟ جواب سوال واضح است! قطعا زمانی که صفحات مهم سایت را مشخص میکنید، لینکهای بیشتری به آن صفحات میدهید و اینگونه به گوگل نشان میدهید که چه محتواهایی ارزش بیشتری دارند. همچنین می توانید با انجام تبلیغات در سایت های مرتبط و خرید جایگاه مناسب اقدام به گرفتن بک لینک کنید. دقت کنید که خرید لینک اسپم جزء تکنیک های سئو کلاه سیاه است پس سعی کنید از روش درست اقدام به گرفتن بک لینک کنید. حالا دیگه اینکه چجوری میتونید بیشتر کاربر خودتون رو نگه دارید، خودتون بهتر می دونید که کاربران هدف شما بیشتر دنبال چی هستن و با چه محتوایی میشه باهاشون نزدیک تر شد. باید با استفاده از اون صفحاتی که سئو کردیم، بازدیدکنندگان دریافتی مون رو راهنمایی کنیم به اون صفحه (در صورتی که علاقه مند باشن به دیدن اون) تا بتونیم ویژگی های خوب اون صفحه رو به گوگل نشون بدیم. یکی از تاثیر گذار ترین روش های سئو که کمتر راجبش صحبت میشه، مدیریت کردن بازدید کنندگان سایت و ارسال اون ها به صفحات اولویت بالای ماست. به طور کلی لینک نوفالو برای جلوگیری از جریمه شدن در گوگل و همچنین رفع مسئولیت درباره لینک مقصد پرکاربرد و مهم است. به طور کلی، لینک خارجی، لینکی است که به هر دامنهای غیر از دامنۀ اصلی وبسایت لینکدهنده اشاره میکند. هرچقدر این لینکهای دریافتی باکیفیتتر باشند، اعتبار و سئو سایت شما بهبود بیشتری مییابد. پیوندهای داخلی در یک صفحه وب به بیننده کمک می کنند تا با وب سایت شما در تماس باشد. این ممکن است آنها را تشویق به تبدیل شدن به یک مشتری ثابت یا دنبال کننده کند. برای این کار باید کلمات کلیدی را وارد کنید و مطمئن شوید که فیلمهای شما با کیفیت بالا هستند. صفحه خود را با فیلمهای مرتبط و لینکهای محتوایی عمیق بسازید و منتظر باشید تا لینکهای برگشتی زیادی دریافت کنید. مراقب وعدههای لینک سازی باشین که از روشهای کلاه سیاه استفاده میکنن و در نهایت میتونن به SEO شما آسیب برسونن. بنابراین بهترین ابزارها، ابزاری هست که اطلاعات زیادی در مورد back link به شما میده که میتونین با استفاده از اونها بهترین نتیجه رو در پیوندها ایجاد کنین. check به اطلاعات بیشتر نگاه کنید کردین که چطوری میتونین این کار رو انجام بدین؟ خب اول از همه شما باید بدونین که آسون نیست. با در نظر گرفتن این که رقبای شما نیز همین کار رو میکنن؛ باید فرصتهای سخت پیدا کنین. سئوی محلی یا لوکال سئو شاخه ای جداگانه از سئو است که باید توجه خاصی به آن شود! check به اطلاعات بیشتر نگاه کنید است بدانید که ۵۰ درصد کاربران موبایلی و ۵۰ درصد کاربرانی که از طریق تبلت و دسکتاپ جستجو می کنند، بازدید از جستجوی محلی یک کسب و کار را انجام می دهند. سخت کوشی و پشتکار در زمینه برندسازی به الگوریتم های Google کمک می کند تا اعتبار شما را درک کرده و ارزیابی کنند. یکی از پیامدهای مثبت برندینگ این است که شما افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب می کنید بدون اینکه تلاش های خودتان را برای لینک بیلدینگ افزایش دهید. لینک سازی یا لینک بیلدینگ یکی از مواردی است که در تبلیغات دیجیتالی درباره آن بحث و گفتگوی زیادی می شود و دلیل خوبی نیز برای آن وجود دارد. هرچقدر یک سایت از طریق لینک های دریافتی، کارآمدتر تبلیغ شود، می تواند در SERP ها رتبه بالاتری کسب کند. بک لینک ها تکنیک محبوب متخصصین سئو هستند که به شما کمک می کنند لینک های ورودی را به یک صفحه وب ارجاع دهید. برای اینکه بتوانید یک سایت بهینه داشته باشید باید انواع سئو را بشناسید و به آن ها عمل کنید. برای پاسخ به سوال انواع سئو چیست، پونه مدیا مطلبی کامل و جامع برای شما XSEO خرید بک لینک تهیه کرده است. در این مطلب ما می خواهیم یکی از انواع سئو به نام سئو خارجی و دلیل اهمیت آن در سال 2023 را برای شما توضیح بدهیم. آیا راجع به محتوای قابل ارجاع چیزی شنیده اید؟ اصولا محتوای قابل ارجاع، محتوایی است که در آن از مطالب دست اول و اصطلاحا یونیک استفاده شده است. هنگامی که یک اینفوگرافیک، نمودار یا یک محتوای بصری قدرتمند را برای ارائه اطلاعات مفید منتشر میکنید، شانس شما برای به دست آوردن لینکهای بیشتر افزایش مییابد. بسیاری از این لینکها میتوانند از وب سایتهای معتبر هم رده شما باشند و به بهبود رتبهبندی جستجوی شما کمک کنند. جالب اینجاست که بیشتر لینکها توسط افرادی ایجاد میشوند که مستقیماً اینفوگرافیک شما را در وبسایت خود قرار داده و به عنوان منبع به سایت شما پیوند میدهند. یعنی در بالای این هرم، صفحه اصلی سایت قرار بگیرد؛ سپس دستهبندیها و زیردستهها قرار بگیرند؛ در نهایت نیز محتواهای اصلی سایت قرار بگیرند. اگر بتوانید همچین ساختاری برای سایت در نطر بگیرید، کمک بسیار بزرگی در لینک سازی داخلی میکند. چرا که با داشتن یک هرم، به راحتی متوجه میشوید که هر صفحه از سایت چه میزان اهمیت دارد و بر همان اساس لینک سازی را انجام میدهید. برای هر back link میتونین برخی از معیارها رو مشاهده کنین؛ مانند شاخص اختیار دامنه، تعداد دامنههای پیوند دهنده، نمره هرزنامه و لیستی از پیوندهای برتر! برنامههای قیمت گذاری اون از ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومن تا ۱۵ میلیون تومن در ماه هست؛ بسته به این است که چند ویژگی در فعالیتهای جستجوگر خود داشته باشین. اگرچه پایگاه داده Moz به اندازه Ahrefs نیست، هزینه اشتراک اون علاوه بر Link Explorer چندین ابزار دیگه رو نیز شامل میشه که ارزش پرداخت اون رو داره. نتایج جستجو هم برای کاربران و هم برای صاحبان وب سایت اهمیت زیادی دارد. زمانی که بعنوان یک کاربر عبارت مورد نظر خود را در گوگل جستجو می کنید، گوگل از میان صفحاتی که پیش از آن ایندکس (فهرست) کرده است نتایج مرتبط با جستجوی شما را پیشنهاد می دهد. یکی از بهترین منابعی که میتوانید برای آموزش سئو خارجی رایگان از آن بهره ببرید سایت یوتیوب میباشد. با یک جستجوی ساده مقالات بسیاری پیدا می کنید که معتقدند محتوای اختصاصی و غنی نیازی به سئو ندارد، اما این سخن اشتباه است. اولین نکته ای که باید در سئو بیاموزیم این است که همزمان به کاربر و سئو اهمیت دهیم و تعادل درستی میان این دو برقرار کنیم. اگر شما تمام تمرکز و انرژی خود را بر روی موفقیت در سئو قرار دهید ولی کاربرانی که وارد سایت شما می شوند از صفحه هایی که مشاهده می کنند رضایت نداشته باشند، شما در مسیر سئو موفق نخواهید شد. رفتار کاربران در این شرایط می تواند بر سئو سایت شما تاثیر منفی داشته و شما جایگاه خود را به مرور زمان از دست بدهید. برای مثال در مجله فرادرس، در همه مطالب مرتبط با دیجیتال مارکتینگ، لینک مطلب «دیجیتال مارکتینگ چیست» را قرار میدهیم که مطلب اصلی مجله در این حوزه است. «لینک خارجی» (External Link) به لینکی گفته میشود که بین صفحات دو وبسایت مجزا ایجاد میشود. با دانستن این تعریف، درک تفاوت بین لینک داخلی و خارجی چندان دشوار نیست. پس از شرکت در دوره آموزش سئو خارجی، لینک دانلود نرم افزار Spotplayer در پنل کاربری شما در قسمت سفارش قرار می گیرد و با وارد کردن کد مخصوص نرم افزار به راحتی میتوان فیلمهای مربوط به این دوره را مشاهده نمود. کوسایتیشن یکی از موثرترین تکنیکهای سئو خارجی به شمار میرود که در رپورتاژها یا بلاگهای سایتهای خبری بهتر است نام برند خود را در کنار سایر برندهای معتبر درج نمائید تا اعتبار وب سایت به طور چشمگیری افزایش یابد. به جز بلاگها استفاده از دایرکتوری مشاغل گزینه خوبی برای بک لینک سازی کلاه سفید است. به طور خلاصه، دایرکتوری مشاغل که با نام لاتین Business Directory شناخته می شود، محیطی حاوی لیست و فهرست انواع مختلف مشاغل و کسب و کارهای گوناگون می باشد. اطلاعات انواع مشاغل مختلف مانند آدرس، خدمات، محصولات، زمینه شغلی، تاریخ فعالیت، ویژگی های هر شغلی را در این فضا ها می توانید مشاهده کنید و در صورت لزوم می توانید کسب و کار و سایت خود را با انجام ثبت نام در آن درج نمائید. PBN یک استراتژی قدرتمند؛ اما بسیار خطرناک برای لینک سازی خارجی است که میتواند باعث رشد رتبه سئو سایت شما شود.
Website: https://xseo.ir
Forums
Topics Started: 0
Replies Created: 0
Forum Role: Participant